Podpora

 
Videonávod

 
Nejčastější dotazy (FAQ)

Proč nehraje hudba ani nesvítí kontrolka, když stisknu tlačítko „zapnout“?

Odpověď: Pravděpodobně se vám vybily baterie. Vložte je znovu nebo je nahraďte dvěma jinými bateriemi.

Jak dlouho baterie vydrží?

Odpověď: Pro používání pera True4Kids MagicPen pohodlně vystačí dvě baterie typu AAA. Tyto baterie obvykle vydrží po dobu asi jednoho měsíce. Doporučujeme přístroj vypínat, když ho právě nepoužíváte.

Proč True4Kids MagicPen neinteraguje normálně s aplikací True4Kids Smart Park?

Odpověď: Odejděte prosím z aplikace, a než ji znovu otevřete, upravte ve vašem iPadu® nastavení mikrofonu: „Nastavení“ – „Soukromí“ –  „Mikrofon“ – „True4Kids Smart Park“ zapnout

Proč se pero True4Kids MagicPen restartuje poté, co zavibruje nebo vydává zvuky?

Odpověď: Problém je v bateriích. Vyměňte prosím baterie.

Proč moje pero True4Kids MagicPen nepřesně interaguje s iPadem®?

Odpověď: V tomto případě postupujte následovně:

1. Vložte prosím baterie znovu nebo je nahraďte dvěma jinými bateriemi.

2. True4Kids MagicPen interaguje s aplikací True4aKids Smart Park pomocí zvukových vln, takže se ujistěte, že máte hlasitost tabletu nastavenou minimálně na 70%. Dejte si také pozor, abyste neblokovali reproduktory vašeho tabletu, mikrofon nebo odposlech pera True4Kids MagicPen, který je umístěn v horní části a na boku zařízení.

3. Otočte tablet a ujistěte se, že domovské tlačítko tabletu a vaše ruka (ve které držíte pero True4Kids MagicPen) jsou na stejné straně.

4. Ujistěte se, že mezi True4Kids MagicPen a iPadem® nejsou žádné překážky. Pero True4Kids MagicPen funguje nejlépe, když se nacházíte ve vzdálenosti do jednoho metru od tabletu, takže se držte blízko.

5. Odejděte prosím z aplikace, a než ji znovu otevřete, upravte ve vašem iPadu® nastavení mikrofonu: „Nastavení“ – „Soukromí“ – „Mikrofon“ – „True4Kids Smart Park“ zapnout

Proč mi nejde vytvořit účet v aplikaci True4Kids Smart Park?

Odpověď: Zkontrolujte prosím vaše připojení a aktualizujte aplikaci True4Kids Smart Park. Až se připojíte k síti, můžete si vytvořit účet.

Proč mi nejde pomocí pera True4Kids MagicPen aktivovat aplikaci True4Kids Smart Park?

Odpověď: Nejdříve se prosím ujistěte, zda jste připojeni k síti. Pokud je váš aktivační kód stále neplatný, kontaktujte prosím naši společnost.

Proč musíme počítat matematické příklady?

Odpověď: Abychom zajistili, že vaše dítě může bezpečně používat iPad®, je součástí aplikace i vyskakovací okno, které dětem připomene, že do Centra rodičovské kontroly mají přístup pouze dospělí. Dodržujeme požadavky společnosti Apple a snažíme se zajistit, aby pouze rodiče mohli samostatně stahovat obsah.

Jak můžu smazat obsah?

Odpověď: Jděte do složky Moje knihy. Najděte soubor, který chcete smazat. Poté dlouze stiskněte ikonku. Ikony se začnou třást. Pak jednoduše klikněte na soubor, který chcete smazat. Nakonec stačí smazání potvrdit.

Proč je aplikace True4Kids Smart Park nestabilní a padá?

Odpověď: True4Kids Smart Park je multifunkční aplikace založená na špičkových technologiích a cloudu, takže je obtížné říct přesně proč. Někdy se jedná o problém se síťovým připojením nebo různými aplikacemi na pozadí. Je to problém, který se běžně vyskytuje u všech aplikací. Nejlepší, co v této situaci můžete udělat, je z aplikace odejít a poté ji znovu spustit. Neustále pracujeme na tom, abychom co nejlépe vyhověli potřebám uživatele, a vždy uvítáme zpětnou vazbu.

Proč se stahování zastavilo? Proč nemohu knihu otevřít, když už jsem ji stáhl?

Odpověď: V tomto případě se nejedná o problém s aplikací, ale s kvalitou sítě. Když k něčemu takovému dojde, klikněte na zelenou ikonku se šipkou pro přerušení stahování a pak to zkuste znovu. Jestliže už jste knihu stáhli, ale nejde otevřít, pak ji jednoduše smažte a stáhněte znovu.

Proč True4Kids MagicPen nevydává zvuky/nevibruje, když v sekci Psaní něco napíšu dobře/špatně?

Odpověď: True4Kids MagicPen interaguje s aplikací True4Kids Smart Park pomocí zvukových vln. Ujistěte se prosím, že domovské tlačítko vašeho tabletu a vaše ruka (ve které držíte True4Kids Smart Park) jsou na stejné straně.

Proč moje stažené knihy zmizí, když na svém iPadu® změním jazyk?

Odpověď: True4Kids Smart Park je vícejazyčná aplikace a knihy se mění podle nastavení jazyka. Pokud jste si nastavili jiný jazyk, je třeba knihy stáhnout znovu. Když se ale připojíte k síti a vrátíte se v nastavení zpět k původnímu jazyku, najdete knihy, které jste si původně stáhli, ve složce Moje knihy.

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ – Reklamace zasílejte, prosím, přímo na adresu servisu VSP DATA a.s.
VSP DATA a.s.
Service Park Area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Czech republic

Sběrné místo pro reklamace v Praze:
VSP DATA a.s.
TechZone
Jateční 1530/33
170 00 Praha 7 – Holešovice
+420 731 687 922 (924)
Po – Ne 08:00 – 20:00

Pro více informací ohledně reklamací a mimozáručních oprav možnost kontaktovat servis přímo na emailové adrese magicam@vspdata.cz nebo na telefonní lince +420 381 489 800.